9.4.2013

Ihanaa ilman makeaa

Olen yrittänyt jo pitkään vähentää makeansyömistäni. Tiedän, että hurja makeansyömiseni paitsi lihottaa, myös nostaa verenpainetta ja aiheuttaa kehossa turvotusta.
 En kuitenkaan ole onnistunut sokerinhimoni hillitsemisessä, vaan olen syönyt useamman vuoden makeaa päivittäin. Enkä puhu nyt yhdestä keksistä päivässä.

Nyt olen löytänyt keinon makeansyönnin vähentämiseen. Olen tehnyt ajatusharjoittelua. Yksi nautinto kerrallaan ja muistakin asioista voi nauttia kuin sokerista.

Kun esimerkiksi katson Housea telkkarista, haluan keskittyä ohjelman antamaan mielihyvään. Se riittää - sokeria ei tarvita. Sama pätee muihinkin asioihin. Samalla olen huomannut, miten monista asioista oikeasti nautinkaan.

Jos makeansyönti tai joku muu mielihyvää aiheuttava pahe vaivaa sinua, suosittelen kokeilemaan samaa ajatusharjoittelua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti